flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У З А Г А Л Ь Н Е Н Н Я аналізу стану організації роботи Дергачівського районного суду Харківської області зі зверненнями громадян / за 1 півріччя 2014 року/

У З А Г А Л Ь Н Е Н Н Я

аналізу стану організації  роботи Дергачівського районного суду Харківської області

зі зверненнями громадян

/ за 1 півріччя  2014 року/

           

                              В Дергачівському районному суді Харківської області організована і ведеться робота зі зверненнями громадян на підставі Конституції України від 28 червня 1996 року, Закону України “Про звернення громадян” від 02 жовтня 1996 року, Указу Президента України від 19 березня 1997 року №241 „Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення”, Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, Закону України  «Про статус народного депутата України» від 17.11.1992 року,  „Методичних рекомендацій Державної судової адміністрації України по організації та веденню роботи із зверненнями громадян у загальних місцевих та апеляційних судах”, Закону України „Про інформацію”  від 02.10.1992 р.

                           При надходженні звернення громадян до суду ведеться відповідне провадження за зверненнями громадян за номенклатурним №03-02. Звернення реєструється в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян (№03-08), оформляється в обкладинку-провадження за зверненням з відповідним занесенням до реєстраційно-контрольної картки та привласненням індексу звернення і внесенням його до алфавітного покажчика звернень громадян в Дергачівському районному суді Харківської області.

                             Відповідно до вимог оформлення провадження за скаргами, кожне звернення оформляється в обкладинку провадження, на якій вказується реєстраційний індекс, що складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номеру пропозиції, заяви чи скарги, найменування заявника, суть звернення. Вказується первинність чи повторність звернення. Обов`язковою є відмітка про його обгрунтованість чи необгрунтованість, зазначення дати передачі справи до архіву та архівний номер. Про результати розгляду справи робиться відмітка в реєстраційно - контрольній картці.

                            У разі надходження  звернення одного й того ж самого громадянина з одного й того ж самого питання, які були надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд до місцевого суду обліковуються за реєстраційним номером першого звернення з доданням порядкового номеру, який проставляється через дріб. У разі надходження повторних скарг їм надається черговий реєстраційний індекс, а у відповідній графі реєстраційно-контрольної картки зазначається реєстраційний індекс першої скарги та робиться позначка ”Повторна” на верхньому полі першого аркуша і підбирається все попереднє листування.

             Слід зазначити, що у звітному періоді суттєво зменшилась кількість звернень громадян порівняно з 1 півріччям  2013 року, у зв`язку з відсутністю звернень Беспалої Л.П. та відповідно її повторних звернень.

            В 1 півріччі 2014 р. до Дергачівського районного суду Харківської  області       надійшло 1 звернення від громадянина, яке підлягало реєстрації.

                               Так, за №Є-1 надійшла заява засудженого Єгорова В.В. з питання ознайомлення зі справою.

                               Відповідь заявнику була направлена того ж дня.

                       В аналогічному попередньому звітному періоді   надійшло 16 звернень, які підлягали реєстрації.

                             Авторами 16  звернень , що надійшли в 1 півріччі 2013 року є громадяни.

                            

                             Код

       1 півріччя 

2013

Реєстраційний    індекс

1 півріччя  2014

            308

                    1

   Б-1

Є-1

         308

 

Б-2

 

         308

 

Б-3

 

         308

 

Б-4

 

         308

 

Б-5

 

         308

 

Б-6

 

         308

 

Б-7

 

         308

 

М-8

 

         308

 

С-9

 

         308

 

П-10

 

         304

 

В-11

 

         308

 

Ш-12

 

         303

 

У-13

 

         308

 

Б-14

 

         303

 

С-15

 

         304

 

Х-16

 

 

 

                                Прийом громадян у суді здійснюється відповідно до графіку прийому громадян у встановлені дні тижня та у відведений для цього час.

            Для удосконалення судової діяльності по роботі зі зверненнями громадян в Дергачівському районному суді закріплено відповідальну особу – консультанта суду щодо вирішення вищевказаних питань і своєчасного надання відповідей та ведення окремого провадження за скаргами.

            Організація роботи по виконанню питань за зверненнями громадян          знаходиться на особистому контролі голови суду. 

            За результатами  проведеного узагальнення, проведено нараду на якій наголошено суддям та працівникам апарату суду на недопущені випадків, що  сприяли б збільшенню звернень громадян  зі скаргами.

 

 

 

 

Керівник апарату Дергачівського районного суду

Харківської області                                                                                        А.В.Думнова