flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У З А Г А Л Ь Н Е Н Н Я аналізу стану організації роботи Дергачівського районного суду Харківської області зі зверненнями громадян / за ІІІ квартали 2016 року/

У З А Г А Л Ь Н Е Н Н Я

аналізу стану організації  роботи Дергачівського районного суду Харківської області

зі зверненнями громадян

/ за ІІІ квартали  2016 року/

 

 В Дергачівському районному суді Харківської області організована і ведеться робота зі зверненнями громадян на підставі Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року, Указу Президента України від 19 березня 1997 року № 241 «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення», Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», Закону України  «Про статус народного депутата України» від 17 листопада 1992 року,  Методичних рекомендацій Державної судової адміністрації України по організації та веденню роботи із зверненнями громадян у загальних місцевих та апеляційних судах, Закону України «Про інформацію»  від 02 жовтня 1992 року.

 Всі звернення громадян, що надходять до суду, реєструються у журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян (номенклатурний № 03-10).

 Відповідно до вимог оформлення провадження за зверненнями, скаргами, кожне звернення оформляється в обкладинку провадження, на якій вказується реєстраційний індекс, що складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номеру пропозиції, заяви чи скарги, найменування заявника, суть звернення. Вказується первинність чи повторність звернення. Обов`язковою є відмітка про його обґрунтованість чи необґрунтованість, зазначення дати передачі справи до архіву та архівний номер. Про результати розгляду справи робиться відмітка в журналі реєстрації.

У разі надходження  звернень від одного й того ж самого громадянина з одного й того ж самого питання, які були надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд до суду, вони обліковуються за реєстраційним номером першого звернення з доданням порядкового номеру, який проставляється через дріб. У разі надходження повторних скарг їм надається черговий реєстраційний індекс.

 Слід зазначити, що у звітному періоді кількість звернень громадян порівняно з аналогічним періодом 2016 року зменшилась на 3 звернення. Аналіз змісту скарг показав правову необізнаність громадян щодо порядку оскарження незаконних, на їх думку, дій суддів та інших установ. Частина порушених питань може бути вирішена під час судового засідання.

У деяких випадках, всупереч чинному законодавству, заявники просять вплинути на керівників інших організацій та змусити їх вчинити певні дії. 

За ІІІ квартали 2016 року до Дергачівського районного суду Харківської  області надійшло 12 (дванадцять) звернення від громадян та організацій (з них заяв, пропозицій – 8, скарг – 4), які зареєстровані у встановленому порядку.

                            

                               Код

                   2016

 Реєстраційний     індекс

308

 1

Х - 1

308

1

Щ - 2

308

1

Ч - 3

308

1

Ч 4

302

1

Х – 5

308

1

Х – 6

308

1

Л – 7

308

1

Ч - 8

308

1

К-9

302

1

К-10

308

1

Т-11

302

1

Т-12

 

 Всі письмові звернення громадян розглянуто та надано відповіді у встановлені законодавством строки. Повторних звернень до суду не надходило.

У Дергачівському районному суді Харківської області здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам. Кожна скарга  опрацьовується на предмет її обґрунтованості.

  Організація роботи за зверненнями громадян  знаходиться на особистому контролі голови суду.           

 За результатами  проведеного узагальнення, проведено нараду, на якій наголошено суддям та працівникам апарату суду на недопущені випадків, що  сприяли б збільшенню звернень громадян  зі скаргами.