flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

УЗАГАЛЬНЕННЯ організації роботи Дергачівського районного суду Харківської області зі зверненнями громадян за 2020 рік

26 січня 2021, 14:51

        На виконання плану роботи Дергачівського районного суду Харківської області на 2020 рік та постанови колегії територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області від 06 грудня 2019 року № 1/6 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в територіальному управлінні Державної судової адміністрації України у Харківській області та про стан виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» за 2020 рік  Дергачівський районний суду Харківської області проводить аналіз роботи з обліку та контролю за кваліфікованим та об’єктивним розглядом звернень громадян, усуненню причин, що їх породжують.

         В Дергачівському районному суді Харківської області організована і ведеться робота зі зверненнями громадян на підставі Конституції України від 28 червня 1996 року, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року, Указу Президента України від 19 березня 1997 року № 241 «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення», Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», Закону України  «Про статус народного депутата України» від 17 листопада 1992 року,  Методичних рекомендацій Державної судової адміністрації України по організації та веденню роботи із зверненнями громадян у загальних місцевих та апеляційних судах, Закону України «Про інформацію» від  02 жовтня 1992 року.

         Всі звернення громадян, що надходять до суду, реєструються у журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян (номенклатурний № 03-05).

       Відповідно до вимог оформлення провадження за зверненнями, скаргами, кожне звернення оформляється в обкладинку провадження, на якій вказується реєстраційний індекс, що складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номеру пропозиції, заяви чи скарги, найменування заявника, суть звернення. Вказується первинність чи повторність звернення. Обов`язковою є відмітка про його обґрунтованість чи необґрунтованість, зазначення дати передачі справи до архіву та архівний номер. Про результати розгляду справи робиться відмітка в журналі реєстрації.

         У разі надходження  звернень від одного й того ж самого громадянина з одного й того ж самого питання, які були надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд до суду, вони обліковуються за реєстраційним номером першого звернення з доданням порядкового номеру, який проставляється через дріб. У разі надходження повторних скарг їм надається черговий реєстраційний індекс.

         Аналіз змісту скарг показав правову необізнаність громадян щодо порядку звернення до суду, самого судового процесу.

         Протягом 2020 року до Дергачівського районного суду Харківської  області надійшло 29 (двадцять дев’ять) звернень від громадян (з них: пропозицій - 0, заяв – 25, скарг – 4), які зареєстровані у встановленому порядку.

 

        Код

  2020

 Реєстраційний     індекс

  307

     4

Б – 7, А(П) – 15, С-24, Ф-26

308

     25

Б – 1, М – 2, І – 3, П – 4, Д – 5, К – 6, Х – 8, Б – 9, П – 10, П – 11, К -12, П/Ш -13, К – 14, Т – 16, П – 17, І – 18, Ч-19, Н-20, Н-21, Д-22, К-23, Д-25, Ч-27, П-28, М-29 


 

         Переважна більшість становлять звернення щодо отримання інформації стосовно стану розгляду справ, надання інформації по справах та діяльності суду.

         В порівняння з 2019 року, де до суду надійшло 29 (двадцять дев’ять) звернень від громадян (з них: пропозицій - 1, заяв – 28, скарг – 0), у 2020 року до суду також надійшло 29 (двадцять дев’ять) звернень (з них: пропозицій - 0, заяв – 25, скарг – 4), а саме 26 (двадцять шість) звернень від громадян та 3 (три) звернення від юридичних осіб.

         Всі письмові звернення громадян розглянуто та надано відповіді у встановлені законодавством строки.

         У Дергачівському районному суді Харківської області здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам. Кожна скарга  опрацьовується на предмет її обґрунтованості.

        Організація роботи за зверненнями громадян  знаходиться на особистому контролі голови суду.  

        За результатами  проведеного узагальнення, проведено нараду, на якій наголошено суддям та працівникам апарату суду на недопущені випадків, що  сприяли б збільшенню звернень громадян  зі скаргами.