flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У З А Г А Л Ь Н Е Н Н Я аналізу стану організації роботи Дергачівського районного суду Харківської області зі зверненнями громадян за І півріччя 2019 року

02 липня 2019, 11:54

        В Дергачівському районному суді Харківської області організована і ведеться робота зі зверненнями громадян на підставі Конституції України від 28 червня 1996 року, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року, Указу Президента України від 19 березня 1997 року № 241 «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення», Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», Закону України  «Про статус народного депутата України» від 17 листопада 1992 року,  Методичних рекомендацій Державної судової адміністрації України по організації та веденню роботи із зверненнями громадян у загальних місцевих та апеляційних судах, Закону України «Про інформацію» від  02 жовтня 1992 року.

        Всі звернення громадян, що надходять до суду, реєструються у журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян (номенклатурний № 03-10)

        Відповідно до вимог оформлення провадження за зверненнями, скаргами, кожне звернення оформляється в обкладинку провадження, на якій вказується реєстраційний індекс, що складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номеру пропозиції, заяви чи скарги, найменування заявника, суть звернення. Вказується первинність чи повторність звернення. Обов`язковою є відмітка про його обґрунтованість чи необґрунтованість, зазначення дати передачі справи до архіву та архівний номер. Про результати розгляду справи робиться відмітка в журналі реєстрації.

        У разі надходження  звернень від одного й того ж самого громадянина з одного й того ж самого питання, які були надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд до суду, вони обліковуються за реєстраційним номером першого звернення з доданням порядкового номеру, який проставляється через дріб. У разі надходження повторних скарг їм надається черговий реєстраційний індекс.

        Протягом  І півріччя 2019 року до Дергачівського районного суду Харківської  області надійшло 18 (вісімнадцять) звернення від громадян (з них: пропозицій - 0, заяв – 18, скарг – 0), які зареєстровані у встановленому порядку.

        

                 

        Код

  2019

 Реєстраційний     індекс

 

 

 

 308

 

 

 

18

Н – 1, Н – 2, Д–3/П–3,  Р – 4, Н – 5,  К – 6,  Р – 7, Р – 8, Н– 9, Н – 10, Н – 11, Н – 12, К– 13, Г – 14, П – 15, Г – 16, С– 17, Ш – 18.

 

           Всі письмові звернення громадян розглянуто та надано відповіді у встановлені законодавством строки.

           В порівняння з І півріччям 2018 року, у І півріччі 2019 року до суду надійшло на 2 звернення громадян більше. Причиною збільшення є правова необізнаність громадян щодо порядку звернення до суду, самого судового процесу.

          У Дергачівському районному суді Харківської області здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам. Кожна скарга  опрацьовується на предмет її обґрунтованості.

         Організація роботи за зверненнями громадян  знаходиться на особистому контролі голови суду.       

        За результатами  проведеного узагальнення, проведено нараду, на якій наголошено суддям та працівникам апарату суду на недопущені випадків, що  сприяли б збільшенню звернень громадян  зі скаргами.

 

Керівник апарату
Дергачівського районного суду
Харківської області                                                                                                                                                                             А.В. Думнова